joi, 9 iulie 2015

Riviere Timisoara

Tare mi-a mai placut pe malul Begai la Riviere. Locatia mai ales, discret ferita de nebunia orasului, cu aparatele care sufla racoare peste orasul incins, cu personalul super amabil si cu mancarea buna si excentrica, exact pe gustul meu... Am mancat supa de telina cu paine cu seminte, mi-a placut mult si a fost o portie considerabila, lucru destul de rar in restaurantele de fite.

Am gustat din pastele cu ton si ciuperci porcini, care mi s-au parut bune- bune...
Salata mea de vita a fost ok, dar cu cam multa branza Rochfort, deci cam sarata si un pic grea.

Foarte bun si somonul cu piure de telina...

Iar deserturile au fost senzatie... Cel mai bun a fost semifreddo(jos), numai bun pe pus in gura pe caldura asta... Sus sunt cosulete de ciocolata cu crema de lapta si fructe proaspete(erau congelate, dar nu conteaza- a fost bun).

Si ceva prajitura cu ciocolata fierbinte, asortata cu o inghetata de vanilie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu