duminică, 5 iulie 2015

Mancare buna si locatie eleganta la L`antica Trattoria Como

 Mi-a placut mult acest restaurant elegant din Como. L-am gasit pe Trip advisor, dar in realitate l-am gasit mai greu, poate de unde eram si noi cam obositi de la drumul de 1200 km... Interiorul elegant, mancarea placut mirositoare si ambianta placuta ne-a facut mai tare pofta de mancare. Eu mi-am luat Taglioni cu sos de trufe, ca de obicei, ca sunt mare iubitor de trufe si pe aici e cam casa lor... Foarte buna!!!




 Adi si-a luat medalion de vita cu cartofi la cuptor si i-a placut, iar copilului i-am luat mezzelune cu sos de rata- tot noi l-am mancat- a fost bun, cu toate ca rata ne-a cam dat batai de cap- chelnerul nu a inteles intrebarea noastra daca e un fel de mancare adecvat pentru copii si ne-a explicat pe intelesul nostru ce e rata...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu