vineri, 3 iulie 2015

La plimbare prin Como...

 Am mai fost o data prin Como, dar vrajita de frumusetea lacului, nu am apucat sa ma plimb prin oras. Acum m-a fermecat si orasul. Sunt stradute mici, de localitate medievala, pitoresti, unde iti face placere sa te plimbi. Am prins intr-o duminica si un targ de antichitati mai vechi sau mai noi si multa lume animata care se plimba evaluand chilipirurile. Si ceva turisti cu aparate foto ca si noi. In jos pe strazi am ajuns la o biserica unde tocmai se terminase slujba de duminica...










 Aceasta biserica numita Basilica San Fedele mi-a placut maxim! Si dintre toate picturile, cea mai emotionanta a fost aceasta- Giovanni Andrea de Magistris cu Fecioara Maria si Pruncul intre Sf. Sebastian si Rocco.
 























 In piata din centru, am admirat catedrala mai mult pe afara, pentru ca era slujba si am fost politicos invitata sa nu pozez.











 Si portul de unde am plecat data trecuta pe lac...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu