vineri, 10 iulie 2015

3 filme de vazut...

Trei filme mi-au placut foarte mult in ultima vreme. Mad Max, pentru ca a fost adrenalina pura. Nu cred ca am mai vazut recent vreun film care sa ma tina asa in priza de la secunda 1 pana la sfarsit. Nu stiu cum au reusit, dar efectiv am fost captivata de film, care este totusi un gen nu neaparat pe gustul meu.
The ages of Adaline a fost atat de romantic incat m-am pasionat tare de el. Mi-a placut maxim si trecerea prin istorie a frumoasei Adaline si povestea romantica cu o printesa si mai multi printi.
Si Jurassic World sau despre cum sa nu te joci cu natura e proaspat in mintea mea, probabil nu asa spectaculos, dar imi plac povestile cu dinozauri si ideea parcului de la inceput mi s-a parut interesanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu