duminică, 7 mai 2017

Walibi sau senzatii pentru toata lumea...

Am petrecut o zi minunata la Walibi Belgium, langa Bruxelles, mai exact la Wavre. Biletul l-am luat intr-o saptamana de reduceri la Carrefour si ne-a costat semnificativ mai putin, 21.9 mai precis de persoana si ne-am distrat teribil. Sunt atractii pentru toate varstele si toate preferintele. Sotul meu amator de senzatii tari s-a dat incantat in Cobra si Vampir, copilul a iubit Calamity Mine, in care s-a dat de 3 ori si m-a tarat si pe mine de 2 ori... Prima data am tipat atat de tare ca l-am asurzit pe cel din spatele meu, dar a 2-a oara a fost mult mai relaxant ca stiam ce ma astepta si m-am bucurat doar de senzatie...
Apoi sunt pentru copii multe delicii light, unde m-am dat si eu, mare tematoare de inaltimi si viteza de la inaltime...
Cel mai placut a fost la Radja River, unde ne-am pus intr-o "barca" care ne-am dus pe un rau involburat...







In satul copiilor

Calamity Mine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu