vineri, 18 martie 2016

Place Ducale, Charleville-Mezieres

 Ca sa vedeti ce inseamna sa iti placa la nebunie un loc... Sa nu mai ai masura la poze. Cred ca nu m-am invartit mai mult de 2 ore in locul asta si totusi am facut poze cu nemiluita si nu am stiut nici sa le aleg... Piata Ducala din Charleville-Mezieres, mai precis din Charleville, e minunata... Cand am ajuns ploua, dar mai apoi s-a oprit si a iesit un soare de seara, minunat, o lumina a lui Dumnezeu... Am gasit locul asta pe gustul meu, doar ca nu am gasit un locsor sa mananc decat cu greu. Greu de imaginat asta pentru mine, avand in vedere ca orasul e francez si nu ma asteptam sa nu fie nimic de-ale gurii... Totusi. frumos locul, placut vizitarii... Seamana cu Place des Vosges din Paris si cu a noastra Piata Unirii( cea recent renovata si deschisa plimbaretilor...).






























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu