sâmbătă, 19 martie 2016

La Musiu la masa...

 Recent am schimbat registrul si am fost la masa la Musiu... Foarte fain locul, ca o casa a unor prieteni unde te duci in vizita. Si mancarea a fost foarte buna, si muzica frumoasa si locul interesant. Prietenii de asemenea... Am incercat o minunata limonada cu castraveti si busuioc, care fata de limonada clasica are un iz mai proaspat, mai viu. Am gustat si cu ghimbir, dar cea cu castravete a fost un deliciu. Toata mancarea a fost foarte buna, la un pret decent si am avut senzatia ca facem ceva deosebit, e chiar minunata ambianta!



 La aperitiv ne-am luat bruschete somon afumat, mascarpone, lamaie si frunze colorate(sus) si cu spanac(jos)

 Cotlet de porc cu cartofi cu parmezan
 Pastrav cu prosciutto si ulei de masline
 Pept de curcan in crusta de plante aromatice
 Paste de casa cu ciuperci shitake, ghebe si gorgonzola(foarte bune, au fost alegerea mea, vedeti ca portia e foarte mare)
 Tarta cu lime si spuma de frisca cu mascarpone
 Mere caramelizate cu spuma de frisca si sirop de ghimbir
Tarta cu morcovi si spuma de branza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu