marți, 9 februarie 2016

Restaurant Köttbaren Malmo

Prima seara la Malmo a fost o experienta deosebita. Am intrat in Suedia pe podul Oresund, am trecut de un scurt control vamal, iar orasul ne-a intampinat cu veioze la fiecare geam. Foarte frumos mi s-a parut. Apartamente fara perdele, cu o lumina discrete, constanta la fiecare fereastra. Am aflat ulterior ca actualele veioze inlocuiesc vechile lumanari care se puneau in geamurile caselor de demult ca sa lumineze calea vapoarelor.
In afara de veoize, am remarcat ca strazile erau goale, cu toate ca nu era deloc tarziu, doar intunericul serilor nordice.
Am luat cina la restaurantul Köttbaren. Tare mi-a mai placut. Un aspect usor rustic, cu acesta minunata lampa de perete, cu mancaruri si vinuri excelente.






Aperitivul(sus) a fost un toast Skagen, cu ceva creveti, extraordinar de delicios.
Felul principal a fost fie vita, fie peste, cu mai multe feluri de garnituri. Sus e cea mai buna dintre ele, un fel de cartofi dauphinoise(vorba expertului- Loredana, pupici!)



Iar desertul- prajitura cu ciocolata, dar o ciocolata tare, cu sos de fructe de padure(? ceva berry de-a lor), foarte bun, mai aspru, dar delicios!
In total, o experienta deosebita, alaturi de oameni minunati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu