miercuri, 14 octombrie 2015

Mancare excelenta in Roma

 Foarte buna mancarea in acest restaurant in Trastevere. Pretul este foarte bun, in prima seara am incercat meniul turistic, cu bruschette cu rosii, la alegere un fel prim, spaghette carbonara si lasagna in cazul nostru, poi felul principal saltimbocca alla romana si pui milanez cu salata si desert cu mere. Cu exceptia desertului, totul a fost delicios! Plus atmosfera extrem de prietenoasa, chelnerii foarte amabili si binevoitori.
Atat de mult ne-a placut, ca ne-am mai dus si in ultima seara, cand ne-am luat spaghette cu fructe de mare si saltimbocca alla romana eu, iar sotul meu- meniul turistic(13euro) cu paste alla Carlomenta, snitezel milanez si crema caramel. Totul super bun. Recomand cu caldura!!













Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu