duminică, 13 aprilie 2014

Restaurant Karađorđe

Am incercat ieri un pranz tarziu la restaurantul Karađorđe din Unirii( care e tare trista zilele astea, toata decopertata si abandonata sub saci de paviment...). Locatia este ok, personalul amabil si mancarea bunicica. E altfel. Ciorba de burta e mai cremoasa, are cascaval in ea si e foarte consistenta. Cam iute din start si eu am fost neatenta si am mai pus ardei iute. Oricum, am mancat-o cu lipie specifica lor si m-am simtit satula dintr-o portie. Foarte buna...

Sus- Ciorba Ragu de vita
Jos- Sabia lui Karađorđe si muraturi asortate

Somn la gratar cu ardei copti( se fac cu mult usturoi la ei)
Nefiind obisnuita cu bucataria sarbeasca, nu as putea spune ca ma voi duce foarte des pe acolo, dar a fost o experienta placuta si merita repetata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu