sâmbătă, 5 aprilie 2014

Locanda del corso

Am incercat ieri Locanda del Corso. Dupa un inceput penibil in 8 martie cand la rezervare mi s-a spus ca mi se face onoarea a sta 2 ore in restaurant si apoi trebuie sa plec cu prietenele mele pentru ca vine rezervarea de la 20.00 ( ok, inteleg ca rezervarea de la 20.00 fiind facuta inainte, are prioritate, dar puteam fi refuzata cu eleganta si intelegeam localul lor e foarte bun si nu se face rabat la calitate), m-am decis totusi, sa incerc.
Buna mancarea, chelnarii amabili, dar totul putin cam ca la reluare si nu era plin localul. Jos- mancarea mea, tagliatelle cu fructe de mare, a fost buna, dar cu prea mult sos de rosii, care pe alocuri nu te lasa sa simti gustul fructelor de mare. Totusi, mirosul divin, am ales mancarea dupa parfumul pe care l-am simtit de la masa de alaturi.

Sus- tagliatelle cu creveti si sparanghel
Jos- risotto cu fructe de mare

Sus- somon la gratar
Jos- panna cotta, foarte buna, racoritoare

Limonetta-un deliciu, dulce, dar cu un gust de lamaie divin...
Jos- brocolli in unt

 
Concluzia mea- mergeti, merita incercat, dar nu zic ca m-as duce in fiecare zi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu