duminică, 16 iunie 2013

Prima mea prajitura- cu cafea!

Zilele trecute am facut prima mea prajitura... prajitura cu cafea... Si mi-a deschis apetitul pentru dulciuri facute in casa... A iesit bine, mi-a placut.
Pentru blat: 4 galbenuse se freaca cu o cana de zahar si una de nuci macinate, apoi se adauga treptat 10 linguri de cafea fiarta( cu mult zat), cu 200 g faina si cu 4 galbenuse batute spuma. Se pun la copt intr-o tava unsa cu unt si tapetata cu faina, cam 40 minute. Pentru sirop: se face zahar ars din 4 linguri de zahar, apoi se 700 ml apa si inca 2 linguri de zahar- se fierbe pana se omogenizeaza bine. Glazura se face cu 3 linguri de cacao, 5 de zahar, 3 linguri de apa si 50 g unt, care se topesc si apoi se amesteca pana la omogenizare. Cand blatul este rece, se insiropeaza cu siropul rece si se pune glazura rece...
Mie mi-a placut ce-a iesit. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu