marți, 11 iunie 2013

Minunatie de la HEIDI

 Am descoperit recent minunatele ciocolate noi de la Heidi. Mexico, cu papaya, guave si chili... Prima data se simte papaya, doar gustul final e picant si usor amarui, e ciocolata neagra...
 Preferata sotului meu, care nu e iubitor de ciocolata alba este Himalaya, cu gust de ghimbir, goji si rodie. Trebuie sa recunosc- este cea mai fina din noua gama.
 Si preferata mea, Sicilia, cu busuoic, fistic si portocala rosie. Gustul de busuioc se simte primul, este spectaculos! Mie imi place tot ce este cu busuioc- sosurile pesto le iubesc si am invatat de la o prietena sa mananc inclusiv salata de vinete cu o frunza de busuioc pe ea. Incercati, merita!
Si un cadou deosebit- o ciocolata cu lichior de oua, buna, rafinata, dar nu se compara cu prima mea incercare de acest gen- ciocolata cu lichior de oua de la Dallmayr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu