sâmbătă, 5 mai 2012

Mercado 23

Intr-una din zilele noastre prin Mexic, am decis ca vrem sa vedem o piata mexicana. Asa ca ne-am urcat in autobuz si am ajuns la piata 23. Fructe si legume si alte cele la ele acasa...In imaginea de jos cea mai mare minunatie ( pentru noi) a locurilor, fructul mamey , folosit de oamenii locurilor amestecat cu lapte, pentru copii, pentru ca este foarte satios. Am incercat si noi. A tinut loc de o masa, pentru ca dupa ce am mancta unul ne-ma simtit satui.


Ardeiasii din dreapta, verzi si portocalii sunt chili foarte puternici.


Aceste banane sunt uriase, usor portocalii ca pulpa si nu prea au gust ca bananele de la noi...



In schimb aceste mini banane au gustul fructului de la noi.








In plus fata de deliciul culinar, am admirat caldura oamenilor. Sunt foarte saraci. A fost o femeie care a cumparat 2 cartofi. Dar, sunt foarte prietenosi, foarte draguti, plutea o atmosfera relaxata prin aer, cantau, se vedea ca au o stare nativa de veselie, in ciuda a tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu