miercuri, 9 august 2017

Cu bicicleta prin Amsterdam...

O experienta inedita si frumoasa a fost Amsterdamul pe bicicleta. Chiar daca nu am putut sa fac toate pozele pe care mi le-as fi dorit si nici nu am putut sa imi cumpar un portelan de Delft, a fost interesant sa vezi ca un nativ orasul... aglomerat, vesel, boem... Ne-am asezat pe malul unui canal cu un cornet de frittes in mana si am impartit locul cu niste biciclete cu lacate imense si cu niste pescarusi. A fost minunat! Apoi am pedalat in liniste, caci odrasla statea comod in scaunul lui, deci nu era obosit si am putut sa ne oprim sa bem o bere pe terasa mai apoi, sau sa mergem la pas pe aleile pietonale, sa savuram o inghetata sau sa ne bucuram pur si simplu de atmosfera.
Din punct de vedere turistic, merita sa ii aloci macar 4 zile... sunt de vazut Biserica Veche si cea Noua, Biserica din Pod, casa Anne Franck, piata de flori, merita degustata branza in magazinele de profil, merita dat o tura si prin cartierul Rosu, e interesant de vazut, o plimbare cu barca e de asemenea de neratat... Mai e si cea mai ingusta casa din lume, e un Madame Toussauds pe acolo, plus multe locuri de shopping si mai multe altele...

























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu