joi, 14 iulie 2016

Bouillon, Belgia

 Prima noastra destinatie de calatorie a fost Bouillon, o localitate idilica in Belgia, la cativa kilometrii de Charleville-Mezieres. Am ramas din prima cu gura cascata de acest micut oras turistic, contruit demult, in jurul castelului Bouillon, care este atestat in 988. Stradute mici, pline de flori, un rau pe la poalele castelului, exact prin inima orasului. M-am simtit ca intr-o poveste. Si a fost o poveste minunata. Dupa ce am vizitat castelul care este super interesant, atat de interesant ca fiul meu a avut rabdare la 3 ani si jumatate sa se plimbe in el vreo ora si jumatate- doua, am mers la plimbare prin oras, am mancat o gauffre si am ne-am bucurat de un soare frumos si de temperatura perfecta pentru plimbare...







































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu