marți, 1 decembrie 2015

Targul de Craciun Budapesta 2015

 Foarte frumos, m-am simtit ca de Craciun in orasul acesta atat de drag mie... Am ales sa va arat imaginile frumoase, dar va voi spune si partea trista. Nu ma pricep deloc la geopolitica si nici la implicatii ei, dar pentru prima data orasul asta frumos a fost intesat de politie, la tot pasul cate 2-3 cu armele in maini. Asa ca zambetul nu a fost asa larg precum speram si Craciunul mai indepartat ca niciodata... Cum zicea cineva drag mie, libertatea asta de miscare nu dureaza o vesnicie si deja am o strangere de inima gandindu-ma la Paris. Si Budapesta mi-a lasat gustul trist de pierdere. Nu ca nu voi mai pleca nicaieri, dar deja nu mai e spiritul acela de libertate profunda, parca te uiti un pic mai mult in jurul tau si nu imi place...



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu