joi, 12 noiembrie 2015

La Casa Antinori

Imi place foarte mult locul acesta. Mi se pare ca vara soarele intra minunat pe geamuri si toamna sau iarna te simti ca intr-o poveste in decorul rustic.
Si mancarea este foarte buna, o idee mai ieftina decat in alte locuri de calibrul sau, impecabil prezentata, repede servita, tare mi-a mai placut... Mi-a fost pofta teribila de paste pescaresti, foarte bune si m-au si intrebat daca le vreau decorticate. Super idee, pentru ca cam irita sa mi le desfac singura tocmai cand pofta e mai mare...


Pizza nu am mancat acum, dar de fiecare data cand am incercat-o a fost minunata,
Panna cotta
Vita medie facuta cu broccoli, au zis fetele ca a fost cam prea sarata
Desertul meu, Semifreddo, minunata combinatie cu inghetata, va recomand cu caldura, este divin!
Sorbet de lamaie cu fructe de padure

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu