miercuri, 4 martie 2015

Mancare coreeana in Timisoara la Masita

Azi am incercat restaurantul coreean. Cum eu sunt incantata de tot ce e coreean, am aflat cu mare placere de existenta lor si am fost. Localul e chiar in centrul Timisoarei, unde a fost pe vremuri Alb&Negru, este micut si cochet. Chelnerul e foarte amabil si are tot timpul cate o vorba buna de zis.
Ne-a recomandat cu succes tot felul de mancaruri si m-am declarat satisfacuta de tot ce am incercat.
Taitei cu pui
Clatite cu pasta de fasole rosie
Sushi
Man Du- foarte bun, e un aperitiv ce trebuie incercat. Sosul imi pare a fi de soia, e gustos in combinatie cu placintelele

Bulgoghi de pui- putin mai picant
Bulgoghi de vita- foarte bun, a fost alegerea mea pentru felul principal



Supa Miso din partea casei cu combinatie de salate




Suc Milkis

In concluzie, mancarea e buna si la pret foarte bun si abia astept sa ma mai duc, sa incerc altceva. Ce ar fi interesant, ar fi sa fie si muzica coreeana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu