luni, 22 septembrie 2014

Gyoparosfurdo Oroshaza

 Recent am fost la strand la Oroshaza... E micut, rasfirat, bazinele sunt ok. Dar sauna e divina... sunt multe tipuri, turceasca, finlandeza, cu aromaterapie, cromoterapie, infrarosu... am stat vreo 3 ore alternand cate una cu o sesiune de jacuzzi, care e mai rece si numai bun dupa o incalzire la sauna.
In schimb m-am lovit de personal care nu intelegea limba engleza... inclusiv tinerii si se mai si uitau urat la tine ca nu vorbesti ungureste, lucru care m-a revoltat foarte mult. Mi-am explicat cumva indolenta lor prin faptul ca a fost pana recent o structura de stat, care mergea probabil in virtutea inertiei. La fel ca si hotelul alaturat, Napsugar, cladire frumoasa, dar camere mici, nerenovate, in care nu s-a facut deloc curat timp de 3 zile, unde nici macar hartia igienica nu s-a suplimentat. Mancarea a fost ok in week-end, dar joi seara nu prea... Atat doar ca e chiar langa strand si personalul amabil, chiar daca nu vorbitor de engleza...
Salina














 Sauna turceasca
 Bazin cu apa rece
 Jacuzzi
 Sauna cu aromaterapie ( eucalipt si menta)
 Cromoterapie cu arome de portocala si lemongrass

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu