sâmbătă, 16 august 2014

Kalives Resort

 Nu prea am scris eu despre hoteluri, dar asta chiar mi-a placut. Poate din cauza ca nu m-am asteptat la asa bine. Camere curate, mari, o terasa cu vedere la piscina unde stateam in fiecare seara la un pahar de vin sau bere, piscina suficient de mare, la fel si cea de copii ( 2.6m la adulti maxim , la copii 0.6m), mancarea excelenta, mic dejun si cina tip bufet suedez, cu iaurt grecesc simplu, de capsuni si banane dimineata si dulceturi facute in casa- nu asa dulci ca cele autohtone, mi-a placut la nebunie cea de smochine si mi-am si cumparat una de la un magazin bio din Salonic, dar nu se compara...
 Tot ce am de comentat negativ e wireless-ul, care se tot oprea din functionare si trebuia un telefon la receptie pentru rezolvare si plaja care e mai departe de 350 m, vreo 500-600m, faceam vreo 10 minute pe jos, dar era asa placut pe drum ca nici nu simteam. Plaja privata nu au, dar e un bar pe plaja publica cu umbrelute si masuta si 3 sezlonguri la o umbrela, unde daca iei bauturi poti sta gratuit.




 Raionul dulceturi...

 Cereale







 Delicii matinale


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu