duminică, 22 iunie 2014

Santa Maria delle Grazie

 Biserica Santa Maria delle Grazie adaposteste Cina cea de Taina a lui Leonardo da Vinci, dar este mult mai mult decat atat. E o biserica frumoasa, in care am simtit o lumina pe care nu am simtit-o in altele. Poate a fost emotia de la Cina, poate a fost emotia unui tablou plin de lumina sau poate gandul la copilul meu, cel mai probabil toate la un loc, dar biserica aceasta mi-a placut foarte mult, m-am simtit impacata si usurata si fericita.

 Cina cea de Taina. E o calatorie cu ghid, care povesteste foarte frumos despre simbolurile din tablou, despre noutatea pe care o aduce. Pentru o mai buna intelegere, pe peretele opus este un alt tablou facut in stilul vremii, cu o mare aglomerare de chipuri si culori destul de tari. Tabloul acesta chiar iti taie respiratia. Si Gioconda e minunat, expresiv, emana forta, dar aceasta Cina e mult mai mult.







 Tabloul de care va spuneam. Nu e luminat artificial, e doar lumina din el.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu