marți, 20 mai 2014

Papa bun chinezesc...

Super buun- spaghete de orez prajite cu legume si pui...
Vita cu urechi de lemn- urechile de lemn sunt senzatie, as manca non-stop
Platou incins cu pui si legume- foarte bun, abia astepti sa poti incepe sa mananci
Inghetata
Aanas prajit
Restaurantul Marele zid chinezesc este situat in Piata Unirii, mai precis pe strada ce leaga Piata Unirii de Piata Libertatii. Zona aceea e cam trista zilele astea, cu sapaturi si fara oameni. Totusi, ne-am aventurat prin praf pana acolo. Locatia nu e spectaculoasa, e de-a dreptul urat locul, nerestaurat , cu ambianta trista, dar mancarea e cea mai buna ( chinezeasca) din oras, iar preturile sunt mici. Am avut spaghetele si platoul incins si am mancat 2 oameni de ne-am saturat. 
Nu e o locatie fancy, sa scoti in oras invitati pentru o intalnire formala, dar intre prieteni la o poveste e perfect, mancarea v-am spus, e excelenta si fetele amabile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu