duminică, 8 septembrie 2013

Expozitie de evantaie...

Zilele acestea la Muzeul de Arta Timisoara este o expozitie de evantaie. Incepand din 1740, sunt prezentate evantaie din diferite tari si materiale( baga, lemn, pene de strut, celuloid, dantela, matase) pictate multe dintre ele manual, din colectia A.V. Filimion.Mi-a placut mult, am vazut minunate modele pictate cu delicatete si migala si am ramas impresionata, cu atat mai mult, cu cat imi plac mult evantaiele. Si am revazut cu deosebita placere o calimara chinezeasca in forma de fluture pe care am admirat-o intr-o expozitie precedenta de arta orientala...
O sugestie muzeului, mi-as fi placut sa am acasa o brosura cu colectia prezentata si mai multe povesti despre istoria evantaiului ( pe care totusi am primit-o de la domna care se ocupa de expozitie, multumesc mult!).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu