sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Prin Szeged, pe lumina si intuneric

 Pentru ca sunt insarcinata, anul acesta am ales un revelion prin apropiere. Si ne-am zis... ceva balaceala la Szeged nu ne strica....
 Zis si facut. Am dat peste un oras cochet, aranjat de sarbtoare, dar discret, cu oameni linistiti. Dupa cum vedeti, serile sunt mai mult decat linistite, nu sunt baruri zgomotoase la fiecare pas. Obisnuiti cu agitati noastra am constatat cu surprindere ca in seara zilei de 30, la ora 10 nu e aproape nimeni pe strada, iar masini nici atat, semafoarele fiind pe galben intermitent.
 In 31, de revelion, animatia a tinut vreo ora dupa miezul noptii, cam ca la Viena, nici vorba de nebunie sau chef pana dimineata. A doua zi, in 1 nici urma de chef, totul se adunase, tarabe, scena, absolut tot, ca si cum ar fi fost o zi banala de iarna.
 Am ramas surprinsa, pentru ca nu ma asteptam. Ca om mai animat, as fi apreciat mai multa agitatie, dar nu am putut sa nu remarc bunul simt, curatenia si linistea din oras.
 Totusi, ca destinatie turistica, va recomand un week-end, nu mai mult. Doua zile de balaceala sunt suficiente si apoi, mai sunt si alte locuri in lume de explorat...




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu